2017-09-08

Kontrole w Urzędzie Gminy w Gowarczowie

 

KONTROLE PRZEPROWADZONE W URZĘDZIE GMINY W GOWARCZOWIE
(do 31.12.2017 r.)

 

Lp

Kontrolujący

Czas trwania kontroli

Przedmiot kontroli

Wynik (protokół)

1

Wojewoda Świętokrzyski

29-04-2005

Organizacja przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków. Organizacja i zakres działania organu wykonawczego gminy. Przestrzeganie przez radnych oraz służby Wójta obowiązku składania oświadczeń majątkowych.

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

2

Dyrektor Wydziału Finansów i Budżetu Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego

31-01-2006
do
02-02-2006

Wykorzystanie dotacji celowych przekazanych gminie w 2005 roku na zadania zlecone i własne

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

3

Starosta Konecki

29-11-2006

Kontrola działalności obrony cywilnej

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

4

Prezes RIO Kielce

29-01-2007
do
30-03-2007

Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej za 2006 rok

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

5

ZUS Kielce

12-07-2007
do
23-07-2007

Kontrola okresowa ubezpieczeń społecznych

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

6

ŚBRR POKL

23-04-2009
24-04-2009
27-04-2009
28-04-2009

Kontrola dotycząca wykorzystania środków unijnych projektu POKL
09.01.02-26-013/08

Informacja pokontrolna do wglądu znajduje się u zastępcy wójta (pokój 303)

7

ŚBRR POKL

10-08-2009
do
13-08-2009

Kontrola dotycząca wykorzystania środków unijnych projektu POKL
09.01.01-26-019/08

Informacja pokontrolna do wglądu znajduje się u zastępcy wójta (pokój 303)

8

ŚBRR

13-07-2010

Kontrola projektu "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Gowarczów w ramach PROW 2007-2013

Informacja pokontrolna do wglądu znajduje się u zastępcy wójta (pokój 303)

9

NIK Delegatura w Kielcach

20-08-2010
do
13-09-2010

Prowadzenie przez Gminę zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w latach 2008-2010 (I półrocze)

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

10

Urząd Skarbowy w Końskich

07-09-2010
do
10-09-2010
16-09-2010
20-09-2010

Prawidłowość rozliczeń podatku od towarów i usług za okres od lipca 2009 do czerwca 2010 r. oraz zasadność bezpośredniego zwrotu nadwyżki podatku naliczonego nad należnym za czerwiec 2010r.

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u skarbnika gminy (pokój 205)

11

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego ŚUW w Kielcach

16-09-2010

1. Utrzymanie w aktualności dokumentacji zapewnienia funkcjonowania publicznych urządzeń zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych dla Gminy Gowarczów
2. Zabezpieczenie ujęć i sztucznych, krytych zbiorników wody pitnej

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarza gminy (pokój 201)

12

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego ŚUW w Kielcach

08-10-2010

Organizacja przygotowania urzędu do realizacji zadań obronnych

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

13

Regionalna Izba Obrachunkowa w Kielcach

14-03-2011 do 16-05-2011

Kontrola gospodarki finansowej gminy za okres od 2007r. do dnia zakończenia kontroli

Protokół z kontroli znajduje się u skarbnika gminy (pokój 205)

14

ŚBRR Kielce

25-08-2011 do 26-08-2011

Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w części Gowarczowa - zadanie I, etap I kanalizacji gminy Gowarczów

Protokół z kontroli znajduje się u zastępcy wójta gminy (pokój 303)

15

Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi

31-08-2011 do 02-09-2011

Audyt gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej: projekt "Przebudowa ulix: Działkowa, Armii Krajowej, Południowa, Stanisława Żuka, Armii Ludowej z wykonaniem chodników oraz zatoki przystankowej i oświetlenia w ulicy Stanisława Żuka"

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

16

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Kielce

14-09-2011 do 28-09-2011

1. Prawiłowość obliczania składek na ubezpieczenia społeczne. 2. Ustalenie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego i wypłacanie tych świadczeń. 3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. 4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłoszenia danych.

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

17

Urząd Komunikacji Elektronicznej Kielce

07-10-2011

Przestrzeganie przepisów decyzji, postanowień z zakresu telekomunikacji, gospodarki częstotliwością oraz spełnienia wymagań dotyczących kompatybilności elektromagnetycznej

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

18

Wojewoda Świętokrzyski

11-10-2011
do
18-10-2011

Wykorzystanie dotacji celowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej w 2010 roku

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

19

Wojewoda Świętokrzyski

04-11-2011
do
04-11-2011

Kontrola problemowa - skargi, zarządzenia

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

20

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Końskich

07-02-2012
do
22-02-2012

Kontrola prawidłowości rozliczania podatku VAT oraz zasadności zwrotu bezpośredniego za 11-2011 r.

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

21

Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce

14-03-2012
do
14-03-2012

Prawo pracy

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

22

Śwętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego-Biuro PROW

12-09-2012
do
12-09-2012

Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi"

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

23

PPIS w Końskich

03-06-2013
do
03-06-2013

Przeprowadzono kontrolę wodociągu w Bernowie.

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

24

KBW Delegatura w Kielcach

04-09-2013
do
04-09-2013

Kontrola prowadzenia Stałego Rejestru Wyborców

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

25

Naczelnik Obwodowego Urzędu Miar w Kielcach

07-03-2014
do
07-03-2014

Zakres kontroli zgodny z zakresem zawartym w upoważnieniu do kontroli

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

26

PPIS w Końskich

08-05-2014
do
08-05-2014

Przeprowadzono kontrolę wodociągu Gowarczów.

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

27

PPIS w Końskich

08-05-2014
do
08-05-2014

Przeprowadzono kontrolę wodociągu Bernów.

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

28

ŚUW Kielce Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

24-11-2014
do
24-11-2014

Kontrola problemowa w zakresie:
- rejestracji stanu cywilnego
- wydawania dowodów osobistych oraz udostępniania danych osobowych

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

29

Dyrektor Archiwum Państwowego w Radomiu

12-12-2014
do
12-12-2014

Kontrola ogólna archiwum zakładowego Urzędu Gminy w Gowarczowie

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

30

Zastępca Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach

22-01-2015
do
05-03-2015

Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej za 2014 r. i inne wybrane okresy

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

31

Okręgowy Inspektorat Pracy Kielce

02-04-2015
do
08-04-2015

Przestrzeganie przepisów prawa pracy dotyczących udzielanai urlopów

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

32

Wojewoda Świętokrzyski

01-10-2015
do
01-10-2015

Kontrola problemowa realizacji zadań obronnych

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

33

Naczelnik Obwodowego Urzędu Miar w Kielcach

15-03-2016
do
15-03-2016

Zakres kontroli zgodny z zakresem zawartym w upoważnieniu do kontroli z dnia 15-03-2016

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

34

Wojewoda Świętokrzyski

28-09-2016
do
28-09-2016

Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, CEIDG

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

35

ZUS o. Kielce

23-11-2016
do
23-12-2016

Zagadnienia z ubezpieczeń społecznych

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

36

Starosta Konecki

01-12-2016
do
01-12-2016

Zagadnienia z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

37

Dyrektor Archiwum Państwowego w Radomiu

17-02-2017
do
17-02-2017

Archiwum zakładowe (zakres kontroli zgodny z zakresem zawartym w upoważnieniu do kontroli)

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

38

Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego - Biuro PROW

27-03-2017
do
27-03-2017

Kontrola ex-post projektu: Warsztaty wokalno-muzyczne dla zespołu ludowego wraz z zakupem strojów oraz prezentacja dorobku zespołu na dwóch wydarzeniach kulturalnych organizowanych przy "Piekielnym szlaku"

Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

39 Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Końskich 21-09-2017
do
21-09-2017
Kontrola wodociągu Gowarczów
(zakres kontroli zgodnie z upoważnieniem)
Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)
40 Obwodowy Urząd Miar w Kielcach 29-11-2017
do
29-11-2017
Zakres kontroli zgodny z zakresem zawartym w upoważnieniu do kontroli Protokół z kontroli do wglądu znajduje się u sekretarz gminy (pokój 201)

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..